Julpyssel

Jag och Malin har länge varit lite sugna på att börja julpyssla lite och göra julkort och sådant, men vi hade inget material, så igår mitt i allt bestämde vi att nu var det dags att fara till tiimari och storshoppa pysselmaterial!:D
...
Så dit for vi och köpte olika papper, pennor, snören, prydnadssaker och annat liknande, och på kvällen satte vi igång och pysslade.
...
Här ser man bilder från vår "pyssel-verkstad":
...
...
Här ser man hur glad Malin blev när hon äntligen fick göra sådant hon tycker om, och hon visar stolt upp sina nygjorda julkort!:P
...
...
Malin gjorde flera kort än mig, men jag tycker att vi båda var kreativa och påhittiga, så det blev fina julkort!:D
Och om du är riktigt snäll kanske du också får ett...;)
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0