Hoppas att vi får en vit jul!:)

Igår när vi vaknade var marken vit. Väldigt vit. Det hade säkert snöat fem centimeter under natten, så allt var täckt med ett fint snötäcke, och det fortsatte snöa nästan hela dagen också.
...
Jag tycker att det är väldigt fint när allt är vitt och så, och jag hoppas faktiskt att vi får en vit jul i år, och också att vi får en vit vinter med - med det behöver verkligen inte vara kallare och "mera" vinter än det var förra året. Så hoppas att alla som förutser att vi kommer att ha den kallaste vintern på 1000 år har fel! Jag tycker i alla fall att det var tillräckligt kallt förra året..
...
Här kommer några bilder från gårdagen:
...
...
Nog ser det ju ganska fint ut med snö!:)
...
Men nackdelarna är ju att det är kallt, halt, mycket extra jobb med bilen och annat liknande, så därför hoppas jag på en inte allt för kall och lång vinter..!
...
Fast på julen måste det ju i alla fall finnas snö, gärna mycket!:P
...
Ha det bra i kylan, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0