Hemlagad pizza

Malin och jag har blivit sådana proffs på matlagning, och vi kockar och fixar med både det ena och det andra nuförtiden. Eftersom lunchen kostar här så brukar vi istället laga egen lunch, och middag lagar vi ju förstås också, så vi har hunnit prova på en hel del olika maträtter!:)
Förra veckan lagade vi till exempel egen pizza, och det blev ett riktigt mästerverk om jag får säga det själv!:D Fördelen med att laga själv är att jag kan ha lite tjockare pizzabotten (det är godast så) och att jag själv kan välja hur mycket (eller för att vara exakt - hur lite) kött jag vill ha, och så är det bara att stoppa på allt möjligt gott man känner för! Jag och Malin lagar också skilda pizzor, så man får välja helt själv hur man vill ha den!:)

Så här såg min pizza ut:
Vad tycks?:)
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0