Helgen

Förlåt för den dåliga uppdateringen...men på riktigt, jag känner inte alls att jag har inspiritation att blogga när jag inte har några bilder. Jag vet att det går att sätta in bilder på den här datan också, men man behöver sladd (och jag har ingen aning om var den är eftersom jag inte behöver den till den andra datan), plus att det känns onödigt att sätta in bilder på datan som jag ändå bara måste flytta över till den andra datan om typ två veckor.....sååååå, jag skippar bilderna tills jag har fått tillbaka min egen dator istället!

Men nu tänkte jag berätta lite om helgen som varit! Det har ju varit halloween, men det har jag nog inte firat egentligen, utan det firar vi här vid skolan på onsdagen istället. Men på lördagsmorgonen for vi hem till Malin, och där gjorde vi lite ditt och datt. Malin hade en hel del att göra, och jag latade mej mest och låg bara på sängen och läste Kalle Anka-pocketar.:)

På söndagen körde vi runt lite, och fixade lite andra småsaker, och på kvällen var vi till Josse och Ronny och hälsade på. Där spelade vi lite "hemmagjorda" spel (roliga, men också pinsamma och svåra), och pratade.

Annars har vi inte gjort så mycket, det blev en ganska lugn helg som vanligt.

Hoppas att ni också har haft en mysig och trevlig (och gärna skrämmande..) helg!

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0