En vinterdag [Malin]


Åh, idag har det varit fint väder och snön har glittrat på för fullt! Men usch vad kallt det är...!







Idag var det en kortkort dag i skolan, och det är skönt för jag var dödstrött! Ska bli skönt att ta det lungt här i Ekenäs i helgen! Ahh... Eller jaa, lungt och lungt.. JAg måste greja på lite skolarbeten o tvätta kläder. Men man får sova länge på morgonen i alla fall!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har begravt mig i en bok hela veckan nästan, och det har jag gjort även idag! Sedan var Sara och jag till butiken. Kan någon förstå att det har gått åt TRE liter mjölk denhär veckan! Ojojoj! Förstår knappt vad vi använt så mycket mjölk till!

Jaja, men nu e de storstädning på gång! Sara står och diskar o snart ska jag också börja städa. Det ser faktist ut som en svinstia. Jätteäckligt! Förstår inte hur man kan leva så frivilligt..hehe.

HEJHEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0