Väggen här hemma har förresten blivit BLÅ!:P

...
Vad tycks?:)
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

VA!! Hahahahah e de sant!? Tore lydde dig ;)

2010-12-19 @ 16:21:59
Postat av: Sara

Haha, jaa, kan du tänka dej??

Jag måsta riktigt säga till honom att det är lustigt att han målar allt blått nu när jag har flyttat hemifrån när jag alltid ville att han skulle måla det blått när jag bodde hemma!:P Så passar han på nu när jag in ser det så ofta!

Och trappan ska också målas blåvit!:)

2010-12-19 @ 16:35:03
Postat av: Malin

jaa, säg int annat ;) just såå! varannat steg blått o varannat vitt?



ja kommer int känna igen mej nästa gång ja kommer dit :P



passar de me blått där då? du måst fota mera så ja får se ;)



ha han måla någå annat? :P

2010-12-19 @ 17:01:54
Postat av: Sara

Haha, jaa-a, du måst komma och se om du känner igen dej!:P På trappan ska "det man stiger på" vara blått, och "dom stående kanterna" ska va vita. :) Om du förstår..:P



Jag tycker ALLTID att blått passar, så enligt mej är det fint! Men du får väl bedöma själv när du kommer hit!:D Och jaa, det är nog blått på lite andra ställen också, men jag får se om jag orkar fota det..;)

2010-12-20 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0