Och nu har jag faktiskt sovit max liite...

Igår kväll när jag skulle sova tyckte jag att jag låg och vred och vände på mej så längre (fast det är väl egentligen inte så länge, det känns bara så får att jag vanligtvis alltid somnar på typ fem minuter..:P), så efter en hel eevighet tröttnade jag och började prata med Malin istället som låg vaken och läste!

Sara: Suck, jag kan inte somna.. Nu har jag legat här i evigheter och vänt på mej!
Malin: Nååh.. (Med samma ton som hon brukar ha när hon vet att jag visst har sovit en stund, och att jag bara hade vaknat igen)
Sara: Och nu har jag faktiskt sovit max liite...!
Malin: Jajaa. (Lite halvt frånvarand eeftersom hon visste att jag brukar vara lite flummig om jag vaknar igen efter att jag har somnat på kvällarna)

Efter det så vände jag på mej, och antar jag - somnade direkt.
Så sådana sömnproblem har jag!:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0