Någon som är nyfiken på vad jag har fått till julklapp?

Varsågod, läs det här!
...
Först måste jag säga att jag är väldigt nöjd med mina julklappar, och att jag inte vet om jag skulle ha kunnat bli så mycket gladare av dem än jag blev igår kväll!:) Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att årets julklappar var de bästa någonsin, så känns det nu i alla fall!xD
...
JIPPIE!!!! Jag fick systemkameran jag önskade mej!! :D
Det gjorde mej verkligen superglad, och gissa vad jag gjorde den kvällen och största delen av idag..? Japp, ni har rätt - jag fotade!!:D
Och kan ni tänka er?? Lotta fick OCKSÅ en sådan systemkamera!!
Men det var nog väldigt snäll av pappa att köpa till oss båda, för både Lotta och jag brinner för att fotografera..så om bara ena skulle ha fått så skulle nog den andra ha blivit ganska besviken..
Men nu är vi både glada!:)
...
Så här ser kameran förresten ut!
...
Både Lotta och jag fick också ett stort minneskort som tål bl.a. kyla, vatten och stötar, och det är extra snabbt så att det ska passa systemkameror och filmning.:)
Och som pappa sa: Tappa inte bort det, det var inte billigt att köpa!
Det kan jag tänka mej, så jag lovar att vara försiktig!:P
...
Vi fick ännu en sak som hör till kameran: en kameraväska!
Den är jag också nöjd med, jag brukar vara ganska kräsen, men den här tycker jag att är fin!!:)
...
Av pappa, fammo och Fanny fick jag bl.a. lite böcker. Och det är alltid välkommet!:)
...
Av Willy fick jag ett presentkort på en prenumeration på en fototidning!:D
Jippie, det stod också högt uppe på min önskelista!
Av Lotta fick jag nagellack, godis och en "form" för att göra isbitar som liknar fiskar.:)
...
Här är allt möjligt smått som jag fick från bl.a. Hanna, Linda, Mikaela och Susanna, fammo och från min egen sötnos Malin!:)
...
Från Fanny fick jag tavelramar och ett nagellack, från Esters familj fick jag några små burkar och från Dennis och Anitas familj fick jag en ljusslinga med stjärnor. Jag fick också en halsduk från mamma.
...
Från mamma fick jag också ett par supersöta ecco-stövlar!!:D (Dom valde jag själv, och så fick jag dom några veckor i förväg när det blev så kallt och jag inte hade nå vinterstövlar annars..:P)
...
Av Malin fick jag också den här spännande boken, som är en fortsättning på en serie jag har läst.:)
MYCKET SPÄNNANDE!xD
...
Till djuren fick jag (från Malin och "mej") en hötunnel till hamstern, godisstänger, en grön "sak" för hamstern att tugga på och lite sågspån.:)
...
Det är fortfarande några julklappar jag inte har fått, från t.ex. Mimmi och Josse och Ronny, så dom väntar jag på med spänning!:)
...
Jag är faktiskt väldigt nöjd med julklapparna, och det tog inte länge för mej att räkna ut att mina julklappar var dyrast....;) Lotta och jag fick ju ganska lika dyra saker när vi båda fick kamera, kamerväska och minneskort, men sedan var mina stövlar dyrare än det dyraste som Lotta hade kvar - innebandyklubba - så mitt blev nog lite dyrare!:) Fanny tycker jag däremot lite synd om för hon önskade sej inte så mycket speciellt, och fick därför inte så mycket speciellt... Haha, och pappa fick mest bara likadana saker!:P
...
Hihih, jag väntar förrsten med spänning på min födelsedag, för pappa sa något konstigt igen. Mitt i allt sa han bara att jag inte ska köpa något annat till kameran på ett tag, och då sa jag att jag i så fall önskar mej det till present. Haha, och då sa pappa lite så där mystiskt att jag åtminstone inte ska köpa något innan födelsedagen, så det lät lite som att han redan har köpt något som har med kameran att göra!
Spännande!xD
...
Har ni fått det ni har önskat er till julklapp?:P
...
Ha det bra, kramar Sara
...
Ps, ja, jag kanske fick (nästan) alla julklappar jag önskade mej i år, men jag känner mej ändå inte "bortskämd". Jag hade redan planerat ett tag att köpa kameran själv, men tänkte att det var bästa att vänta till efter julen, och det lönade ju sej..:)
Så i år fick jag kanske ganska värdefulla julklappar, men det är inte så varje år!
Såå, min poäng var bara att jag inte tycker att jag är "bortskämd" fast jag fick dyra saker i år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0