Minimuffinsarna anfaller!!

Haha, men ni behöver inte bli rädda!
...
Igår bakade jag och Malin cupcakes, både stora och små. Egentligen så bakade Malin mest, men jag dekorerade åtminstone ganska mycket...:P.
Så med att minimuffinsarna anfaller menar jag bara att vi bakade så väldigt många små muffinsar/cupcakes så man nästan blev rädd för att de skulle ta över hela lägenheten!xD
...
Så här såg det ut:
...
...
...
...
...
Vi lagade ju stora också, men inte alls lika många, men de såg bland annat ut så här:
...
Haha, var det inte nästan skrämmande många små cupcakes..?
Jag tycker i alla fall det!:D
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi...jaa-a nog blev vi ganska översvämmade xD

2010-12-17 @ 17:50:38
Postat av: Sara

Jaa-a, annat kan man inte säga!:P

2010-12-17 @ 19:20:25
Postat av: ELI

Åh fina cupcakes! :D

2010-12-20 @ 11:07:36
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0