Lotta som "fotomodell"!

Idag när vi var ute (jag, Fanny och Lotta) så hade jag också kameran med mej, så jag passade på att fota både "naturen" och "människorna" jag hittade! Men Fanny verkade bara bli sur (varför vet varken jag eller Lotta...) så hon gick in, och jag blev kvar ute med Lotta.:)
...
Lotta höll på mej så mycket roliga saker, så jag ägnade en stund åt att ha henne som "fotomodell"
och så här blev resultatet!
...
...
Var hon inte en ganska duktig fotomodell?
...
Hon var också roligare att fota än Fanny eftersom Fanny är så jättekräsen och bara blir missnöjd med alla bilder, medan Lotta var nöjdare och gladare, och därför roligare att fota!
Jag menar, vadå, jag är ju inte ett proffs ännu, klart alla bilder inte blir "perfekta"!:P
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah, det låter som Fanny de xD



Fina bilder!!

2010-12-27 @ 18:03:34
Postat av: Sara

Haha, jaa, de e ju så!:P



Tack!:) <3

2010-12-27 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0