JULLOV! [Malin]






Det här har varit en stressig vecka! Två tenter och andra uppgifter. Men nu är det äntligen över! Och man kan börja dra bort sig från alla tråkiga böcker och anteckningar.

Dagens tent gick väl lite sådär... Vi hade en frökännedoms del + en teoridel. Jag satsade mer på att lära mig fröna, så det gick ganska bra. Teoridelen var svårare så man får se hur det går.
En del av fröna vi skulle lära oss (det var totalt ca 40 stycken).

Men nu behöver inte tänka så mycket på det, eftersom nu är det JULLOV! (att vi egentligen har kemilektion idag behöver vi inte nämna, eftersom jag inte kommer att släpa mig dit...   :P)


Idag ska vi stääääda (har jag bestämt, för vi har försummat det hela veckan och det ser ut som en äcklig svinstia här). Och fara till butiken! Och till bibban för att lämna tillbaka böcker!

Jipppiiiii, vad skönt med jullov!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0