Här kommer bilderna från stranden! :)

Jag lovade ju att ni skulle få se resultatet från min långa promenad till stranden, och jag håller oftast
det jag lovar...;)
Såå, varsågoda, här kommer lite bilder!
...
Snön var djup och det var nätt och jämt man kände igen sej!
Var är liksom gränsen mellan land och hav?
Det var också ganska spännande att gå där, för man visste aldrig hur djupt ner i snön man skulle sjunka..:P
...
DAGENS FAVORITMOTIV!:D
Vad det är?? Jaa...vissna blommor, ljung kanske..:P
Både Lotta och jag föll i alla fall genast för deras oemotståndliga charm,
det är sällan man ser något så vackert!;)
...
Sen tog jag som vanligt också några bilder på Lotta när hon fotar för fullt! :D
...
Lite andra bilder jag tog. :)
...
Och sedan bar det av hemåt:
...
Ha det bra, kramar Sara
...
Ps, det ser ut som om någons postlådor snart försvinner...:O
Men det kanske bara är jag som överdriver...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0