ett litet nattligt inlägg [Malin]

Jaa-a. Dessa älskvärda listor. Eller så inte :D

1. är du kär? -
Ja :)
2. har du snusat? - Nej, aldrig.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Såklart inte! Så elak är jag inte!
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej... De flesta blåmärkena står jag själv för. Beroende på om jag har en klumpig dag eller ej. ;)
7. tar du droger? -
Neeeej! Intresserar mig inte...
9. har du pussat en tjej? - Jaaadå!
10. hatar du någon? - Nejdå... Finns nog ingen jag hatar.
11. älskar du någon? - Ja
12. har några av dina vänner svikit dig? - Joo.. vissa mer än andra :P Men det var länge sen sist.
13. har du djur? - Två kaniner
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Jaaaa
15. hatar du dig själv? - Ibland tycker man mindre om sig själv, ibland mer.
16. gillar du orange? - njaaeejooo...alla färger är väl ganska fina!
18. har du nån sjukdom? - Hoppas verkligen inte det! :S
20. har du en gris? - Nej...jag är en själv ibland... Nöff. Höhö.
21. har du en plattång? - Jess. Fick en till födelsedagspresent av mor min för några år sen.
22. har du en bror? - Nej!
23. har du sjukt bra humor? - JOOO!! Höhöhöhö...
24. är du brunett? - Jaapp
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Flera timmar vet jag väl inte. Ibland är det skönt att vara länge. Ibland vill jag bara få det snabbt överstökat.
26. tycker du om hästar? - Jodå.. Dom är fina att se på. Men fortfarande lite läskiga.
27. har du en hund? - Neej
28. har du skilda föräldrar? - Nej
29. har du gått på simskola? - Nej. Förstår inte varför man ska gå i det.. Simma har jag lärt mig i alla fall...
30. har du sagt bög till en kille? - Jag vet inte.. kommer inte ihåg.
31. har du sagt fitta till en tjej? - Neej...
32. har du fuskat? - Jaa... dumma dumma...ett kok stryk borde jag få.
33. har du en teve på ditt rum? - Joo. Men har blivit så van med att inte titta på tv i Ekenäs, så jag har inte ens stöpslat i tvn här hemma :P
34. har du lunar? - Hade en gång i tiden jo. Inte längre... Och har inte haft på några år.
35 har du msn? - Njaa.. Man kan ju inte radera det så...men jag är aldrig där...
36. har du en syster? - Ja, en.
37. har du bruna ögon? - Neeeej, jag vill ha..
38. gillar du att fota? - Jo de gör jag!
39. har du sett dig själv brinna? - Nej fy, vill inte se det heller! IIKH
40. hjälper du dina vänner? - Jaaa..det gör jag väl
41. gillar du tacos? - Joo, det är namnam. Slurp
42. tycker du att du är söt? - Njaaa ... någongång ibland, kan det hända.
43. har du dansat? - Mmm... Sara skäms över mig när jag står och dansar tror jag. Jag har gjort det så mycket på sistone så hon säger alltid "Nää..ska du dansa nu igen". Ups...
44. har du spelat fotboll? - I skolan på jumppan. Det var inte roligt. Bara en gång i lågstadiet när jag gjorde mål.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Allt är möjligt..
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Njaaa, det skulle väl vara lite tråkigt?
47. har du ätit sniglar? - Nej blä
48. äger du en locktång? - Ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - Det är helt okej. Segt och gott. Tills smaken försvinner.
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - HEHEHHEHEHEHEHEHEH HAHAHA... host joodå.. okej, jag har lite svårt på morgonen... HAHA... harkel. Men det är typ vääärldens tråkigaste grej, att borsta tänder.
51. gillar du kläder? -Jaa.. dom är sköna och fina att se på. Skulle känna mig lite naken annars.
52. Hatar du falska vänner? - Inte är det ju så roligt.
53. gillar du räkna matte? - NEJ...jag har jättesvårt att räkna..
54. älskar du någon nu? - Ja!
55. Har du gråtit inför en vän? - Ja
56. kan du sjunga? - Nej, men jag gör det i alla fall. Tills någon säger (ironiskt) "Oj så fint du sjunger." Dit for min sångglädje.
57. Har du sett nån dö? - Nej... hoppas jag inte gör det heller.
58. säger du vad du vill? - öö ibland jo, ibland nej.

61. kan du tala spanska? - Så pjåkigt skulle det inte va!
62. är du kortare än 1.60? - Nej
63. älskar du sommaren? - Ja, den är skön.
64. älskar du vintern? - Den är fin.
65. har du mer än 6 par skor? - Jo
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland jo. Det ekar så fint där så det låter proffsigare då xD
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Haha i högstadiet under brandövning xD
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Joo
69. gillar du att städa? - Jag tycker om att ha det städigt.
70. gillar du att sova länge? - Nja. 9-10-tiden är passligt.
71. har du vart med om en olycka? - Nej
72. är du förvirrad? - För ofta, hehe...
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja
74. har du förlorat en vän? - Ja.. inte så att dom dött utan bara försvunnit ur mitt liv :P
75. gillar du att shoppa? - Ja. Men tycker ändå inte om att slösa pengar xD
76. har du varit i paris? - Nej
77. gillar du ormar? - Dom ser mysiga ut
78. klarar du dig själv? - Om jag måste så xD
79. har du lagat mat? - Många gånger.
80. är du klantig? - Jooo... suck...
81. har du foppatoffler? - Nej fy..dom är fula.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nej.. Min dator är ganska ny så.. Har alla på Spotify istället.
85. har du mer än 7 par nagellack? - Jo
86. har du busringt? - Joo "Hej det är Peter..." xD
87. har du skällt på din bror? - Har ingen
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Jooo massa saker!
90. sover du med nått gosedjur? - Nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Hmmm vet inte?
92. vill du bara bort ibland? - Jo
93. har du tältat? - Japp, senast i somras. När det åskade och regnade haha...
94. har du bränt dig? - Lite smått
95. har du lekt med levande ljus? - Lite grann
96. har du lekt anden i glaset? - Nej fy, vågar inte
98. bor du i skåne? - Nånej
99. gillar du hip hop/rap musik? - Gillar det mesta förutom dansband xD
100. är du på sista frågan nu? - Joo.. Jag mena nej xD
101. är du singel? - Nee
102. har du flygt flygplan nån gång? - Nej
103. har du kul just nu? - Nej nu är jag trött, ska krypa till sängs!!!
104. är du blyg? - Japp det är jag! Men det beror förstås med vem jag är och om det är många eller bara en.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja gör det(Y)



Kul med såna där listor!

2010-12-22 @ 08:41:21
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0