En till lista [Malin]

Bara lite tidsfördriv. Inget intressant :D

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Ööö...

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Nääää... :(

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Matilda

4. Hur lång är du?

- ca 170 (bara för att det låter tuffare än 169)

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Toy Story 3 såg jag med familjen dagen för jul!

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- " Upprörande! :O ;) <33"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Sms.. Jag tror att jag har prata-i-telefon-fobi eller nåt. Tycker det är så obekvämt att
prata i telefon.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta

9. När såg du senast din mamma?
- En timme sen kanske. Då frågade jag om man kan fara i duschen (om det finns varmvatten) :P

10. Icke godkänt i något ämne?

- Nej, bara i något prov

11. Mvg i något?
- Kanske de.. kommer inte ihåg :P

12. När vaknade du idag?
- Hmm, typ lite över 9. Låg och läste till halv 11 :P

13. Vilken är din favoritplats?
- Jaahaaa.. vad ska man välja? SVÅRT! Bocken, Torsholma, hemma i Genböle,
hemma i Ekenäs..

14. Vilken plats föredrar du minst?
- Öööööö... Ingen aning! Alla ställen har väl nåt gott i sig?? :P

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Ojojoj om tio år är jag 29 år, inget jag vill tänka på!!!

16. Hur stor är din säng?
- Här hemma är den väl kanske 90 cm, har jag för mig? Den i Ekenäs är bredare.
Passlig för två personer :)

17. Vad sover du i?
- Någon gammal för stor t-skjorta, eller nattlinne. Tänkte skriva eller inget alls,
men sedan kom jag på att jag vill bespara alla den synen!

18. Hur många kuddar har du i sängen?
- Två!

19. Var har du bott/bor?

- I Dragsfjärd (Kärra och Genböle), i Kimito på internat, i Ekenäs i lägenhet.

20. Tycker du om kinamat?
- Hmm, kanske. Vet inte? Jo. Ris är väl gott :P

21. Tycker du om kaffe?

- Nej fy.

22. Vad dricker du helst till frukost?
- Saft eller kakao! Eller te. Namnam.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Joo.. i alla fall en.. Men säkert finns det någon annan också!

25. Vill du ha barn?
- Joo, långt in i framtiden. Men allra först vill jag skaffa hund :P

26. Kan du några andra språk än svenska?

- Njahhh.. Engelska går ganska lätt att skriva men är svårare att prata tycker jag.
 Eller så är det för att man inte pratar engelska så ofta. Finska förstår jag (mycket)
bättre än vad jag kan prata.

27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nääääpp!! Jess.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- BASSÄÄÄÄNG. Det är SÅ skrämmande att simma i hav. Det är nog en
 riktig fobi jag har. Jag får panik. Inget jag överdriver eller låtsas,
 jag får panik och hela min kropp skriker att jag måste upp därifrån.
Jag försöker tvinga mig att stanna kvar i vattnet, men det är svårt.
 I bassäng är det inga problem.


29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Mat, skulle jag tro. Eftersom jag ändå inte shoppar så mycket annars. På andra plats
kommer väl kläder då.

30. Äger du dyrbara smycken?

- Nåjaa, några stycken nog! Nomination är ju ganska dyra... Sedan har jag något i guld o
något i silver som jag fick till konfirmationen. Sedan har jag en guldring som min
 mommo gav mig, som ett minne av henne när hon inte finns längre. (hemska tanke)

31. Kan du rulla med tungan?
- Jaa..slurps

32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Jaaa-a.. Det finns nog många.. De flesta är ganska roliga.
Sara får mig alltid att skratta, speciellt om jag är på dåligt humör.
 Josse säger alltid så tånttiga kommentarer som man skrattar åt.
 Ronny har ofta konstiga funderingar.
 Pappa har korkade skämt och kommentarer.
 Lotta säger mystiska saker som man börjar skratta åt.
Fanny är rolig, fast hon vet inte om det
 eftersom det inte är meningen... Nejnej...dom
 flesta har nog en humorsida inom sig!!

33. Vad har du för ringsignal?

- Jason Derulo - What you say

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

- Mamma har säkert!

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

- Mitt täcke och mina dynor!

36. Kan du byta olja på bilen?

- Njaaaa.. inte utan att klotta och knappast så smidigt och på rätt sätt.
Men jag tror jag vet var man gör det.

37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Just nu håller jag på med Beautiful Dead - Jonas bok.

38. Dansar du i bilen?
- Hahahaha JOOO! Markusdansen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

39. När var du i kyrkan senast?
-
På Lottas konfirmation förra våren tror jag!

40. Hur många hål har du i öronen?

- Jaa-a säg det du som vet det! Hade fem, men ett for fast. Hade fyra,
 men två for fast. Tror jag i alla fall. Har två nu.

41. Har du någon piercing?

- I nooousseeen. Den hänger med den ännu...

42. Har du någon tatuering?

- Nee-eeee!

44. Röka eller snusa?

- Röka fredspipa! Indianstajl!

45. Har du pojkvän/flickvän?
- Jo, den bästa.

46. Vad är ditt mobil nummer?
- *********

47. Vad ska du göra ikväll?
- Jag ska väl läsa o sova. Kanske man måste fara o kolla om Matilda är
vaken ännu så kanske man testar lite Yoga på hennes Nintendo Wii hon fick till julklapp :P

48. Har du några syskon?
- Matilda!

49. Vad gör du nu?
- Sitter på sängen och hör på musik!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jasså du, tjuv! ;) Haha, som om int jag sku ha stulit listan av nån? :P Jag tycker också att det är så komiskt att din syster heter Matilda o min heter Malin. :D

2010-12-25 @ 23:21:11
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0