En tent överstökad...

Idag hade vi klimat- och markläratent, och för mej gick det nog riktigt bra!:)
...
Men värre kommer det att bli med torsdagens produktionsbiologitent, det är riktigt svårt... Det handlar bl.a. om växtcellens uppbyggnad och funktion, om växthormoner, odling i ett globalt perspektiv, detaljerat om fotosyntesen och annat lika hopplöst, plus att det också är en frökännedomsdel i tenten (ca 50 frön!!) så jag är så illa tvungen att börja läsa så småningom...såå, det var egentligen det jag skulle skriva: nu ska jag läsa på tent så det blir dåligt med uppdateringen den närmsta tiden...:/
...
Hoppas att ni har det roligare än jag i alla fall!
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0