Den långa dagen är öööver! [malin]

Pjuuuh, så var denna skoldag över! Onsdagen är den längsta dagen på hela veckan. Vi börjar klockan halv nio och slutar klockan fem. IKT (dator-uppgifter) på morgonen, svenska på eftermiddagen och sedan finska till sist. Men ändå tycker jag inte att den är den jobbigaste dagen. För det finns VISSA ämnen som är svåra, tunga och tråkiga. Och jaa, läraren piggar ju inte direkt upp lektionen. (ALLA är nog ganska så oinspirerade på de lektionerna. Till och med de som brukar va så intresserade och ivriga.) Och jaa, imorgon har vi HELA DAGEN just de lektionerna. Herregud! Jag kommer ALDRIG ORKA!!

Jaa, ikväll tänkte jag göra på skolarbeten. Så fort man får en uppgift gjord, kommer nästa känns det som... Projektuppgifter, översättning av artikel, presentationer, växtuppgifter, fackuppsatser.... Så jag tänkte få lite uppgifter gjorda! Skönt att ha dem gjorda sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0