Sara - Mina skor, fortsättning

Jag skrev tidigare om mina svarta ecco-skor som hade gått sönder, och nu tänkte jag komma med några uppdateringar. Och en bild eller två!:P

Så här ser skorna ut nu:





På båda hälarna så hade sulan gått sönder och den porösare "stoppningen" hade smulats sönder. Så det var ungefär plommonstora hål i båda hälarna..:( Och där längre fram på skon var det ganska mycket sprickor, men dom är inte lika allvarliga.

Så det pappa har gjort nu är att fylla hålen med monteringslim (för att det borde tåla vatten men också vara lite elastiskt), men eftersom det torkar via luften så tar det ganska länge innan det blir hårt.. Plus att ytan har sprukick lite och lossnat från kanterna så pappa funderar på att ta bort det översta och sätta nytt, eller sätta något annat hårdare överst. Så skorna går inte att använda ännu, men förhoppningsvis fungerar dom om ett par dagar!:)

Haha, annars vet jag inte vad jag ska ta mej till!:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0