Sara - Min kusin i tidningen Västra Nyland

Min kusin Timoteus började en linje här i Ekenäs nu i höst, och det är det han berättar om i tidningen. Hur det är att studera här på en ganska liten ort, vad han gör på fritiden och sådant.



När jag och Malin var till bibban igår måste jag ju lite "diskret" fotografera artikeln (så diskret som en systemkamera kan vara..:P) och här är resultatet:




Halva framsidan handlade om honom!:P


Och hela tredje sidan handlade om honom!:D

Hur det kommer sig att de valde just honom och att artikeln blev så stor vet jag inte, men så här blev det nu helt enkelt!:P Ganska roligt att läsa i alla fall, för fast vi är kusiner så är vi uppvuxna långt ifrån varandra så jag har inte haft så mycket kontakt med honom. Men nu när jag, Timoteus och hans storebror Samuel studerar här på samma ställe så lär man ju se dom lite nu och då!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0