Sara - Idag

Idag har jag varit helt ledig, men ändå vaknade jag av mej själv kvart före nio. Och jag somnade inte om igen. Och jag lyckades väcka Malin " i misstag"..:P Men bara för att jag har varit ledig så har jag inte latat mej.

Idag har jag bland annat:

- Hämtat studieregisterutdrag
- Skrivit en ansökan om ett stipendium
- Varit på promenad
- Köpt kuvert, frimärke och lite annat smått
- Varit till bibban (och bl.a. läst en artikel som handlade om
min kusin, jag visar säkert den senare också..:D)
- Sett på film
- Fotat






Vad har ni gjort för spännande idag då?:)

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

dagens blogg ute nu, vann du inte?

anmäl dig igen ;)

2011-09-16 @ 19:41:14
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Inko

Jag har gjort så spännande saker som tex dammsugning.

Ingen dammråtta är lik den andra :D



Underbara bilder, speciellt den nedre. Är det från en ek ? Här uppe vars jag bor växer inga ekar och jag tycker dom är så fina.

2011-09-16 @ 21:26:43
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0