Sara - Grönsaker i massor!

Haha, i förra inlägget visade Malin lite bilder från exkursione till Österbotten, och jag kan ju inte vara sämre jag heller!;) Men riktigt likadana bilder vill jag ju inte heller visa. Här är i alla fall lite bilder från de dagarna på alla möjliga grönsaker vi tittade på.:)


Salladslök, purjolök, rotselleri, vitkål, fänkål, morot och lite andra läckerheter. (Jag menar typ sniglar
anses ju verkligen vara en läckerhet, så jag ljuger inte!;D)

Det var roligt att se hur alla grönsaker ser ut när de växer på åkern, för det var ju nog faktiskt en hel del som jag bara hade sett färdigskördade i butiken! Så det var lärorikt. Lite jobbigt att gå runt på leriga åkrar i ösregn bara. Paraply hade jag, men stövlar var det sämre med.... Men jag överlevde!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0