Sara - Vaknade vid halv elva

Och det kan jag lova att inte har hänt på ett bra tag!

Visst har jag legat i sängen till halv elva några lediga dagar, men så sent vaknar jag sällan av mej själv, utan jag brukar vakna mellan nio och tio. Men idag vaknade jag första gången halv elva (förutom att jag hade några hostattacker på natten). Och fast jag har haft några "lediga" dagar den senaste tiden så har jag haft så mycket jag borde göra så alarmet har ändå varit på, som t.ex. igår. Men imorse fick jag sova så länge jag ville!:D

Men nu är det dags att börja göra lite nytta igen.. Först ska vi till bibban och låna lite böcker vi behöver till skolarbeten, efter det står det städning på schemat och sedan är det dags att göra skolarbetena. Så nu vet ni hur mina och Malins preliminära planer ser ut!:P


En höstig bild från Jönköping. Fotograferad fredagen förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0