Sara - Vår mark vid Skinnaskär är utforskad!:P

För några år sedan köpte vi (okej, pappa!:P)ganska mycket mark, mest i Torsholma, men också lite mer mot Brändö. Vid Skinnaskär så har vi ungefär 3,5 ha mark, och där kör jag förbi varje dag, men annars är jag sällan där. Så idag for jag och mamma och pappa dit för att utforska lite. Pappa ville se om det fanns mycket ved. Jag ville fotografera. Och mamma ville antagligen mest titta sig omkring och få lite motion!:P

Det var väldigt vackert där, lummiga skogar, vacker starnd, berg och massor med olika växter! Inte alls lika "tråkigt" som i Samnäs, där finns det typ bara alar och enbuskar..:P













Jaa, så så här såg det bland annat ut! Tätt, grönt och vackert!:) I alla fall enligt mej, pappa bara prata om att de va föör tätt och att de inte fanns så mycket bra brasved...:P

Men ett fint område åtminstone, och pappa hittade många ställen där det skulle vara fint med en sommarstuga..... xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0