Sara - Presentation av våra marsvin

Igår hittade jag så fina maskrosplantor när jag var ute på fotorunda så jag bara måste föra dom till marsvinen! Och eftersom jag så passligt hade med kameran så fotograferade jag också dom en stund.




På bilden överst till höger ser ni Majsan, Lottas marsvin. Corina var duktigast modell, så det är hon som är med på flest bilder, det är Fannys marsvin. Kristall äter glatt maskrosblommorna, hon är också Fannys. Upiul, mitt enda marsvin, gömde sig bakom alla bladen så jag fick bara en bild på henne, det är hon som ser helt vit ut (men hon är nog också brun!:P). Lottas andra marsvin Svartnos gömde sig helt bakom maskrosorna så henne fick jag inte en enda bild på. Så vi har totalt fem marsvin, alla flickor.

Fast vi alla har egna marsvin kan man nog nästan säga att jag har tagit över dom, för det är i princip bara jag som sköter dom.. Men söta brukar nog alla tycka att dom är!:)

Tycker ni om marsvin?

Jag tycker egentligen bättre om kaniner, men man måste ju pröva på att ha många olika djur, annars får man ju aldrig veta vad som passar en bäst!;D Vill ni se bilder på min kanin kan ni titta här eller här!

Kommentarer
Postat av: rebecca önhult

tacktack!

fina marsvin:)

2011-05-22 @ 21:33:00
URL: http://bexfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0