Sara - Lite bilder från kvällen

När jag tog in Fonzie nu ikväll så höll solen på att gå ner och det var så lugnt och fint, så jag var tvungen att hämta kameran och fara ut en stund med den!:P

Jag hittade både det ena och det andra att fotografera, men jag tänkte bara visa några av dom bilderna. Resten får ni antagligen se så småningom hur som helst.:)





Jag mötte också en liten krabat på gruset. Ursäkta, på stenmjölet eller makadamet eller vad det nu heter!;)





Haha, var den inte ganska söt?! Men den tyckte nog inte om att bli fotograferad, så fort jag lade mej på marken framför vände den om, så det var svårt att få bild på dens "ansikte"..:P



Det ser förresten ut som att lärken har börjat leva igen!:P



Jaa, det var en del av bilderna, men jag har ännu många till jag måste visa!;D

Sov gott allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0