Sara - Lat vecka

I måndags var jag ledig (eller okej, Krister skrev och frågade och jag kunde komma och jobba då på söndagen, men då var jag redan hos Malin och färjan tillbaka gick tyvärr först på måndagen..:P). Så jag fick vara ledig. Igår jobbade jag nog åtta timmar, men idag slutade jag redan halv fyra. Imorgon ska jag vara ledig hela dagen. På fredagen ska jag kaanske jobba.

Orsaken till att det blir en så här slö vecka är inte att det inte finns jobb som borde göras, utan det är som både Krister och Anna-Lena sa: "Jobb finns det nog mycket av, plats att göra det på är det däremot brist på..".
Krister har alltså inte fått så mycket sålt den här veckan som han brukar, så det betyder att allt som borde krukas och säras och flyttas måste vänta. På mera plats, alltså på försäljning.

Så det är bara att hoppas på att han får mycket sålt som ska ploackas ihop på fredagen då, så att tidsplaneringen håller, både för Krister och för mej! Jag menar, visst är det ju skönt att vara ledig någon dag emellan, men jag vill ju att praktiken ska ta slut innan augusti också!:P Men det går säkert bra, det har bara varit så fult väder nu ett tag så ingen har varit sugen på att köpa blommor, men dom har lovat finare nu igen!:)

Så jag tänker njuta av en ledig dag imorgon, och försöka få en del nyttigt gjort också!:D


Det skulle ju inte vara helt fel om jag hann fixa lite i mitt eget växthus imorgon heller!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0