Sara - Har en demon tagit över Lotta??

I april någon gång var jag, Malin och Lotta ute och gick. Både Lotta och jag hade med kameran, men det var ändå inte det lättaste att ta en bild på oss alla, så jag tog istället en bild på våra spegelbilder i ett fönster.

Och så sa jag lite på skämt att jag säkert blir och se ut som ett spöke när jag blir där bakom och har kameran framför ansiktet. Men om det var någon som började se ut som ett spöke så var det Lotta!

Här är orginalbilden:



Och här är det inzoomat på Lottas ansikte:



Ser hon inte gasnska ondskefull ut, nästan som att en demon hade tagit över henne för en stund? Eller är det där bara den "sanna" Lotta som bara syns i spegelbilden..? Ni vet typ så där som det sägs att vampyrer inte har en spegelbild, så har Lotta istället en ond sådan.. 

Så här brukar Lotta i alla fall vanligtvis se ut:



Är det inte ganska stor skillnad?:P

Jag och Malin ser åtminstone ganska normala ut på bilden, men Lotta ser helt konstig ut...:O

Haha, det är väl kanske inte så att jag blir rädd när jag ser på bilden, men lite äckligt tycker jag nog att det är.. Men det tycker jag i och för sig om många spegelbilder, jag är alltid lite rädd att dom ska få "eget liv", det skulle vara väldigt obehagligt! Fast det blir väl så om man ser för många skräckisar...;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Faktiskt :P Jag brukar också bli rädd när jag ser bilder där man själv eller någon annan ser helt annorlunda ut, liksom sådär "demonisk". Jag blir rädd att det händer något liknande som i The ring, att de som ska dö får suddiga ansikten på bild. Usch, med dessa skräckisar! ;P

2011-05-23 @ 21:07:50
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Malin

hahaha ,usch vad läskigt det var.. jag var ju ännu rädd efter att jag läst på tyras blogg om det där läskiga fotot där det var en okänd person på.. haha.

2011-05-24 @ 15:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0