Sara - Haha



Tjusig bild, eller hur?:P

Hur tror ni att jag har fotograferat den då..?
Lotta fick en idé, jag trodde att hon skämtade, men mitt i allt tyckte hon att vi måste pröva det. Så efter lite bökande och några totalt misslyckade bilder lyckades jag få den här.

Och det som gjorde att bilden blev så här är det här:



Haha, så Lotta låg på marken i ena ändan och jag låg på marken i andra ändan, eller låg och låg, jag satt väl egentligen på huk och stack in kameran i röret!:P Men röret var så långt så det var svårt att hitta Lotta utan att se i sökaren.. Men en bild på henne lyckades jag få!:D

Bilderna är från igår.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa tufft!!!

2011-05-19 @ 19:36:50
Postat av: Sara

Mm, ganska nog!:P

2011-05-19 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0