Sara - Flygbilder från Polen

I mars, 17-19:de tror jag, var hela familjen och Willy en sväng til Polen och här kommer några bilder till från den resan. Det är Lotta som har fotat dem (jag hade min kamera nerpackad i bagaget så jag kom inte åt den..) och först idag flyttade jag över bilderna till min dator.

Alla bilderna är från flygresan tillbaka till Finland. 

Jag tycker att dom är så härligt blå, det är så vackert att se allt uppifrån! Åtminstone dagar då allt inte är helt molntäckt, då ser det bara mjukt ut!:P

Och själva flygandet var också så härligt! När vi lyfte så blev jag alldeles lycklig och bara gapskarttade tills tårarna rann..;D Det är en underbar känska tycker jag! Jag mindes inte alls att det var så där härligt, men det är väl ett par år sedan jag flög sist!:P Flyget tog bara lite över en timme, så man hann inte tröttna på det då heller.. Annars om man flyger jättelänge så hinner det ju kanske bli lite tråkigt..

Tycker ni om att flyga?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Förr gillade jag att flyga, men de senaste gångerna jag flugit har jag nästan fått små panikattacker. :O Vet inte riktigt vad det beror på, klaustrofobi eller nåt? Eller rädsla för att inte slippa därifrån kanske? Nu är jag lite rädd för att flyga ensam till Paris i sommar. Jag har aldrig förut åkt flyg ensam, så det är lite spännande och skrämmande. Nå hoppas det går bra och att jag inte får panik! :)

2011-05-01 @ 17:59:51
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0