Sara - Det vackra är kort



Nu finns det så mycket vackert ute. Men en sak som är synd är att allting bara finns en kort stund. Sen försvinner det igen. Som typ tussilago. Jag vet inte om jag hann ta en enda bild på dom, mitt i allt hade alla bara vissnat... Men några violer har jag som tur var hunnit föreviga! Och en sak som är bra är att trots att det vackra är kort, så brukar det ju ändå komma varje år!:) Så man har ju åtminstone flera chanser på sig. Man får bara vänta ett år och njuta av allt det andra medans.

Kommentarer
Postat av: Malin

här såg jag igår först att tussilagona slagit ut!

2011-05-19 @ 21:30:19
Postat av: Sara

Jaha, har har dom nog blommat ut för länge sen!:P

2011-05-19 @ 21:47:52
Postat av: ANNA'S FOTO

Just nu har jag en fototävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt fototillbehör från johanpixels.se/webbshop för max 150 kronor. Du kan exmpelvis välja en fjärrutlösare, en diffusor eller ett filter! Kika gärna in & delta! :)



http://annasfoto.webblogg.se/2011/may/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelssewe.html#comment

2011-05-20 @ 12:39:15
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0