Malin - Svart och vitt

Det finns många olika blommor i växthuset, men det är två stycken jag fallit extra för. Idag fick jag lite hum om vad de heter så jag var tvungen att googla dem och titta på bilder.




Fuchsia Blacky, ser ganska tuff ut!





Sommarljus. Min nya favoritblomma! De är så mycket vackrare i verkligheten också, det syns inte alls på bilderna hur magiska de är. De liknar fjärilar som flyger på en äng. De är otroligt vackra! Inte själva blomman utan hela alltihopa. Så som en på jobbet sa idag: "Dom är som en dröm!".


(Inte mina bilder!!)



Kommentarer
Postat av: Sara

Fuschior har jag aldrig riktigt tyckt om, men den där ser nog ganska häftig ut!:P (Fast sen om den är vacker är en annan sak..;) )



Blomman på den nedre bilden ser förresten bekant ut nu, jag tror nog att Krister också brukar ha såna!:)Visst är dom ganska höga och smala..?

Jag tror i alla fall att jag vet hur dom ser ut..:P

Men dom är nog fina!:)

2011-05-17 @ 17:43:51
Postat av: Malin

joo dom e nog ganska höga o smala :P dom e fina :D

2011-05-17 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0