Malin - Idag

Idag var det ju jobb igen i de stekheta växthusen! Börjar till och med lära mig hur alla blommor ser ut och vad de heter... Bacopa, million bells, svartöga, klockranka, pelargon... Har fixat lite i tomathuset och sedan har jag amplat och amplat och amplat. Men jag tycker det är roligt att plantera och greja! Fast det verkar som att ingen annan tycker om det. 

Ikväll ska jag på fodelsedagskaffe, för min moster fyller år. Och ikväll är det.........ESC, såklart! :D Alltså, jag MÅSTE ju skriva ett inlägg om det ännu. ;) 

Förresten, en grej jag inte skrivit på bloggen, men jag är rödtott nu. Har rött hår. Allt ska man nu vara med om :P 

Titta vilken söt harunge som var på Bocken i helgen:


Ska visa lite bättre bilder någon gång, men de bilderna har jag inte på mitt minneskort så det får vänta en stund!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad Dexi e hemsk..!:(

2011-05-10 @ 19:06:54
Postat av: Matilda

Nåå, vilken sötis! :D Visa visa visa ditt hår! :D

2011-05-11 @ 06:46:36
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0