Sara - Snart dags att hämta Malin

Idag slutade jag jobba 17.30, och kom hem ungefär sex. Och nu halv åtta ska jag fara till Åva färjfästet och hämta Malin. Så på den här en och en halv timmen så har jag haft ganska bråttom, det har varit mycket att göra..:P

Nämlingen det här:

- Äta middag
- Mata djuren
- Vattna i växthuset
- Duscha och hitta rena kläder
- Bädda i uterummet
- Skriva det här inlägget

Ganska fullt upp alltså, men jag tror att jag har hunnit med allt som jag skulle göra i alla fall!:)
Så nu snart ska jag köra iväg (och tanka i Brändö). Det ska bli så roligt att träffa Malin, det var så länge sen sist!:P Och imorgon ska pappa fira att han fyllde 50 i våras med släkt ocg familj vid stugan. Så det kommer tyvärr nog bli lite dåligt med uppdateringar den här helgen.. Men några inlägg ska jag åtminstone försöka hinna med!:P

Ni får också en (lite suddig upptäckte jag efter att den var uppladdad..) bild på våra vita syrener som jag fotade tidigare i veckan.:)

Men ni ska alla ha en riktigt trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0