Sara - Skönt med helg!

Idag slutade jag "redan" halv sex (det vill säga bara 30 min övertid). Med redan menar jag att det skulle kunan vara mycket värre!:P Det var chefen själv som sa att vi skulle sluta då, fast vi var långt ifrån klara. Men Mariehamns blommor var plockade, och det var det viktigaste för dom skulel skickas ikväll. Blommorna till Helsingfors skickas däremot först på söndagen...och det betyder att man hinner plocka imorgon. Inte jag då, men flera andra från jobbet. Och en av dom uppskattade att det skulle ta sex-sju timmar. Rolig lördag liksom!

Haha, och idag när vi slutade och jag sa hejdå önskade dom mej en trevlig helg. Och jag kunde inte hålla mej. "Trevlig helg ni med, speciellt imorgon", svarade jag. Haha, men då tyckte en av dom att jag var elak (men hon sa det nog som ett skämt :P), men jag hade så svårt att låta bli... Lite glad måste man ju få va efter en sån otroligt het och jobbig dag när man vet att man har en hel ledig helg framför sig!:D


Solen har skinit hela dagen och det har varit stekande hett..i alla fall i växthusen!:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0