Sara - Cykeltur

Vid åttatiden kom mamma och pappa och undrade vad jag gjorde och om jag ville komma med ut i det fina kvällsvädret för att plocka lite liljekonvalj. Jag såg att pappa hade kameran med sig så jag tänkte att jag ju också kunde komma med och fota lite.:) Det blir alltid så härliga bilder på kvällen när solen är lågt.

Dom tänkte cykla, först var jag lite tveksam, men sedan insåg jag att lite motion inte skulle vara fel. Så vi cyklade en bit förbi affären och hittade alla möjliga blommor och fåglar (och mamma hittade sin liljekonvalj :P).

Totalt cyklade vi kanske fem kilometer, och vi var ute i mer än en timme! Tiden gick snabbt och det var så där passligt jobbigt att cykla när det var så gott som helt vindstilla (= ingen motvind) och man stannade och fotade lite nu och då!:) Men jag orkade inte sätta in bilderna på datan idag, så bilder från den utflykten får ni se imorgon! Men jag gissade att alla var så nyfikna på vad jag har gjort ikväll så jag måste bara berätta det..;)

Men jag kan bjuda på en bild från tidigare i veckan, också den tagen på kvällen!:) 

Havtorn i motljus.

Men nu ska jag sova så att jag orkar jobba imorgon, för det blir troligtvis en lång dag. En där sa igår att det var bäst att packa ner en extra smörgås för man vet aldrig när vi kommer hem på fredagen.. I värsta fall ska vi skicka blommor till både Helsingfors och Mariehamn, och då blir det åtminstone stressigt! Men säkert överlever jag!:P

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0