Sara - Jaha, då visste man det då...:(

Fanny drar och rycker i mina byxor för att titta på mina ben.

Fanny: Haha, det ser så roligt ut, du har så bleka ben!
Jag: Jag vet, men min största uppgift här i livet är inte att sola och bli brun..
Fanny: Jaa, men du är ju riktigt vit!
Jag: Jaha..?
Fanny: Ja så du får sen int ha korta shorts på dej!! För det ser så konstigt ut...

Och jag bara tack för det liksom.. Jag vet att jag har bleka ben, men jag är knappast den enda här i världen som har det. Och att hon skulle få bestämma vad jag kan och inte kan ha på mej utan att se "konstig" ut är väl lite överdrivet.. Roligt liksom när jag försöker "vänja mej" vid att ha korta shorts (så att jag ska sluta känna mej obekväm i det) och så säger Fanny så där..

Jaja, jag vet att jag inte ska ta åt mej, Fanny har lite svårt för att säga snälla saker, hon kommenterar så mycket onödigt elakt istället..:/ Då är Lotta snällare, hon tänker kanske lika mycket elakt, men hon är mycket bättre på det där med att ge komplimanger!:P
Men så värst roligt är det ju hur som helst inte att höra!:(

Men enligt henne är det ju fel på det mesta hos mej: Min mage är blek och hårig, jag har fula knän, jag har konstiga axlar, jag har för breda höfter o.s.v. 
Fast jag vet att det inte stämmer, jag har inget emot min kropp! Den kanske inte är världens vackraste, men den är alldeles tillräckligt vacker för mej! Och som tur är så har jag ju såna som berättar det för mej också!<3 Så tack! 

(Jag vill inte att ni nu ska tro att Fanny är en totalt elak människa, hon kan faktiskt också vara väldigt snäll, men hon är ivrig med det där att anmärka på andra människor..)

Och här kommer två bilder på mej när jag har korta shorts!

Dom svarta shortsen har jag använt "ute" en gång, och jeansshortsen aldrig ännu, men jag har nog tänkt börja använda dom!:) 

Mina "nyklippta" shorts, och mina "bleka" ben!:P

Mina svarta HM-shorts. (Malin har fotat den här bilden med min kamera.)



Kommentarer
Postat av: Malin

Men snälla strunta i detdär... tänkt om du sku höra på alla bra saker man säger. ta åt dej av dom istället.

2011-07-14 @ 21:48:24
Postat av: Sara

Mm, jag vet nog! Men det känns så onödigt att hon ska måsta säga sånt så ofta..:/ Jag menar till vilken nytta??



Men jag tar int åt mej så mycket, i så fall skulle jag ju aldrig ens ha visat mej ute med dom svarta shortsen heller..:P

2011-07-14 @ 21:50:36
Postat av: Malin

jaa hör nu int på sånt... man dör inte av vita ben.. jag har också vita ben men ändå går ja me shorts utan att bry mej

2011-07-14 @ 21:51:59
Postat av: Tilda [fotobloggare]

Fett taskig kompis :SssS Nej men jag har samma problem, har lik bleka ben. Eller ja, hela jag e blek! Mina kompisar bruka reta mig för det :) På sommaren blir bara mitt ansikte lite brunt inget annat lixom!



sv: Ja :))

2011-07-16 @ 00:15:32
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0