Sara - Det är detaljerna som gör bilden!

Jag älskar att fota detaljer, och det här motivet var en ren slump att jag hittade! Det var konfirmation och vi satt ganska många människor i ett tält utomhus. Vi (familjen) satt på vänsta sidan, och på andra sidan gången lite längre fram satt en gammal man. Det var hans rosor, glasögon och programblad han hade på bänken bredvid sig.

Jag upptäckte blommorna, ville fota dem, men hade 18-55mm monterat på kameran. Och på den bilden såg man ju knappt ens några blommor, bara ryggarna på alla människor framför!:( Men jag frågade om jag fick låna Lottas kamera en stund, för hon fotade med 55-300mm. Vi hade bestämt att vi skulle ha olika objektiven just för att kunna ta olika bilder! 

Och såklart fick jag låna det en liten stund så att jag hann ta den här bilden!:D En liten stund efter det tog mannen sina glasögon, och då var ju bilden förstörd. Så jag hade tur som fick det på bild!:P

Egentligen är det ju en ganska enkel bild, men jag tyckte att det var så vackert.
Och det är ju helt klart detaljerna som gör bilden!:)





Bilder från Mikaelas konfirmation i somras.

Vilken version är finast?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0