Sara - Spottys dag i bilder

På morgonen sov jag, så då vet jag tyvärr inte vad Spotty sysslade med, men antagligen åt och vilade han mest!:P
Vid tolvtiden när jag hade stigit upp och ätit frukost var jag ut en stund med kameran. Genast utanför ytterdörren möttes jag av den här synen:

Spotty njöt av att rulla sig varv efter varv i den behagliga sanden!:P

Mamma klagar alltid på att kattern asmutsar ner så mycket, och inte undra på om alla fyra beter sig så här innan dom kommer in...:P Men mamma har svårt för att bli arg på vår älskling Spotty, så han fortsätter att rulla sig.

Efter att rullandet var avklarat så gick jag vidare för att fota blommor. Och gissa vem som kom efter!

Spotty såklart!

Så medan jag fotade blommor sysslade han med sånt här:

Rullandet fortsatte, men på ett annat ställe!;D

Som den sociala katt han är så kom han såklart med, ibland var han mitt ibland blommorna och störde, men efter att jag jagade bort honom därefrån stannade han under bordet två meter därefrån!:P

Där låg han och tog den lugnt, rullade sig och åt lite gräs.

Efter det gick jag till växthuset för att plantera om tomater, paprika och majs, så där "hjälpte" han ju självklart också till en del!:P

Och när jag ocj Lotta gick bort från växthuset kom han som vanligt med, och nu antar jag att han är med Lotta eftersom jag stängde in mej i mitt rum..;)

Så ungefär så kan en a Spottys dagar se ut!:D



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, dendär bilden högst upp o längst till vänster i kollaget är sååå rolig! Hahaha!!! "Oj där kom du på mig!"

2011-04-30 @ 14:08:01
Postat av: Sara

Haha, mm-m! Den e jättesöt och han ser faktiskt ganska rolig ut! Och extra roligt ser det ut när han har så lurvig mage och halva ansiktet i solen och halva i skuggan!:P

2011-04-30 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0