Sara - Okej, nu måste jag verkligen börja städa!!

Imorgon tidigt på morgonen (eller okej, tidigt på förmiddagen kanske..) ska jag fara hem. Jag kommer kanske
inte hit på flera månader. Jag har massor att städa och en hel del att packa.

VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT BÖRJA STÄDA DÅ?!?!

Jaja, jag måste väl bara tvinga mej själv att siga upp och börja...så varför sitter jag ännu här då? Okej, NU stiger jag upp... Nu då... Okej, jag gör så här, jag bjuder på en bild, publicerar inlägget och sedan börjar jag genast städa.


Fotad i helgen.

Sådär, nu ska jag städa!:P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med städandet o packandet! ;D Det är sååå svårt att börja, men när man väl är igång går det helt bra :)

2011-04-21 @ 17:18:42
URL: http://mtildaa.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Fina bild där. Jag måste också städa här snart, får besök imorn. Panik.

2011-04-28 @ 10:26:31
URL: http://stadfirma-vasteras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0