Sara - Kvällens ridtur

Nu ikväll var jag igen ut och red en liten sväng på Bára på banan. Fanny på Frosti kom också med den här gången, så det var ju roligt!:)

Bára var ganska snäll idag, det måste man nog nästan säga. Hon bockade lite kanske två gånger, men det var inte alls som i förrgår! Idag vägrade hon gå ibland istället, hon stannade vid grinden och tyckte att hon hade fått nog för idag.. Menmen, nog tror jag att det kommer att bli häst av henne också så småningom!;) Och som Fanny sa: "Jag kan inte rida på henne för jag blir bara sur när hon int gör som jag vill, så det är nog bra att du som har bättre tålamod tar henne och så håller jag mej till snälla Frosti!". Haha, och det är nog sant, jag tror att jag och mamma har bäst tålamod i familjen, och eftersom mamma inte alls rider så är det kanske bra att jag tar mej an Bára!:P



För innerst inne tror jag ju nog att Bára är en snäll häst, bara lite busig, ivrig och egensinnig ibland. Men om man inte tycker om dom egenskaperna ska man kanske inte satsa på en islandshäst!:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0