Sara - Artisterna på Popkalaset

Jag tänkte bara visa lite bilder på artisterna nu, men senare kanske ni får se lite andra bilden från gårdagen också. Men för stunden så får det här räcka!:P

(Alla bilder är fotograferade av mej med Nikon D3100 och Nikkor 18-55)


Följande artister uppträdde på Popkalaset:

15.00        Nina Lassander



Hon sjöng nog fint, men det var så tidigt så det var inte så mycket stämning då ännu!:P

15.25        Hans on the bass

Ojdå, pinsamt.. Jag satt på gräset och orkade inte stiga upp för att ta en enda bild...:O Men jag tyckte att dom var ganska tråkiga.

16.05        Lisa Miskovsky



Hon sjöng också fint!:)

17.00        Vink



Roliga att se på, men lite väl skrikiga ibland!:P

17.45        Naked



Ungefär samma som med Vink!:P

18.35        Sturm und Drang



Ganska duktiga tycker jag nog att dom var, men lite tråkiga..:P

19.40        FORK



JÄTTEBRA! Dom var nog mina favoriter på hela kvällen!:D Jag hade aldrig hört talas om dem förut, så jag hade inte så höga förväntningar, men jag tyckte att dom var väldigt bra! Och alla sjöng "i tur och ordning", så det blev mycket variation också!:)

Men en dålig sak var att min kamera började varna att batteriet var slut snart, så jag vågade inte ta så mycket bilder, för jag ville ju ta på dom efter också.. Men sen räckte batteriet bra, så jag ångrar att jag inte tog flera bilder!:S (Men jag fotade med Malins lilla istället! Men dom bilderna har jag inte nu..)

20.45        Von Benzo feat. Jay Smith



Helt okej, men lite väl skrikiga för min del. Men roligt att ha sett honom i alla fall!:) (Jag fotade fortfarande nästan bara med malins kamera)

21.50        Petter



Kvällen andra höjdpunkt!:D Men den här gången var det nog väntat! 

23.00        September



Haha, jag tog den här "fula" bilden för att alla finare var andra vägen, och inte kunde jag ju bryta mönstret!;)

Hon var väl också duktig, men inte min favorit direkt. Plus att jag ska se henne igen på Rockoff så jag stod längre bak där det fanns mera plats, tog drickapaus och lite sånt när hon sjöng..:P

Dessutom så var ju Paradise Oskar och Fredrik Furu där som överraskning (som malin redan skrev) och sjöng Vår tid, vårt land. Då stod jag också långt bak, men jag visar ändå en bild på det!



Det var också andra på scenen som sjöng då samtidigt, men jag vet inte riktigt vilka alla det var så ni får nöja er med dom här två!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0