Sara - Jag bor avlägset!:O

Så känns det åtminstone idag när jag måste gå ut för att komma till övervåningen.

Men den egentliga orsaken till att jag måste gå yttervägen är att pappa har målat trappan nu på kvällen.. Så den kan man inte använda så jag har rusat in och ut nu istället! Men katterna var inte riktigt förtjusta i den idén. Pappa hade satt 1 meter höga (eller kanske ännu lite högre..) skivor för både uppe och nere, men Lina tyckte att det bara var att hoppa över så hon for ju dit och råddade.. Pappa hade målat nästan hela trappan då så det var bara att börja om igen och måla över alla tassavtryck.. Och Lina blev nog så förskräck! Efter det stängde vi kattluckan också, men då hörde man kattungarna som krafsade frenetiskt för att komma in!:( Men dom fick sitta ute och skämmas dom med ända tills någon släppte in dom övre vägen!:P

Så nu är trappan blåvit. Det man stiger på är blått, och det andra vitt.:) Jag kan visa bilder på det imorgon om jag kommer ihåg! 

Men lite dumt måste jag säga att det kändes efter att jag hade sett på tv klart och skulle gå till mitt rum, och så måste jag gå ut! Och sen in igen och där hörde jag ju hur dom pratade! Så det var så nära men ändå så avlägset...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0