Sara - Svan med grå näbb

Dom här bilderna är fotograferade på midsommarhelgen när jag och Malin var en sväng till Dalsbruk på picknick och fågelskådning. En mycket mysig dag!:)

Men jag blev så förundrad när jag såg den här svanen. Den var alldeles ensam, lite smutsig (Malin trodde först att den var död när den hade huvudet under ytan..) och med grå näbb! Brukar inte svanar liksom ha gul eller orange näbb..?!:P Så jag tycker att det ser ut som att det simmar en "svartvit" svan i vatten med färg...:P

Om ni förstår vad jag menar!:)











Vad tycker ni, ser den inte lite konstig ut?:P Men jag tycker att den är fin i alla fall!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

hihihi Dalsdruk :D

2011-07-06 @ 18:39:35
Postat av: Carl-Alfred

Fina bilder! :)

2011-07-06 @ 19:14:35
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vilken klänning ur Riccardo Tiscis senaste kollektion gillar du mest? :)

Postat av: Alexandra :)

sv: hehe tack^^

okej :P

2011-07-06 @ 19:55:40
URL: http://smurfensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0