Sara - En härlig cykeltur

Willy kom ju som sagt hit idag på kvällen, och nästan genast efter det for Fanny, Lotta, Linda och två andra tjejer från Brändö till Lappo med lite pojkar. Så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra jag, mamma, pappa och Willy. Men vi satt i alla fall ett bra runt bordet och pratade om fotografering och kameror. Och eftesom det var så härligt kvällsväder ute försökte jag få med någon ut och fota!

Till och med mamma tyckte att det var en bra idé, så vi cyklade iväg alla fyra några kilometer mot Brändöhållet och fotade och njöt av vädret!:) Härligt!:D

Jag fotade ganska mycket, men jag orkar inte riktigt gå igenom bilderna, så det får bli imorgon.. Men här får ni se två bilder från ikväll i alla fall!:)





Det var så härligt att cykla i solnedgången, det var vindstilla och allt var så härligt!:)
Jag och Willy övade dessutom lite bergsklättring, men det skriver jag kanske mer om imorgon!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0