Sara - Ut i regnet på vår lediga dag

Idag är vi helt lediga, och det ska vi fira på ett ovanligt sätt. Eller jag vet ju förstås inte hur det är mer er, men för mej och Malin är det ett ovanligt sätt i alla fall!:P Vi ska fara ut och springa.

För er låter det kanske inte så konstigt, men tänk på det här då:

1. Jag och Malin brukar aldrig springa. På riktigt aldrig, vi är båda ganska lata och har dålig kondition, så det blir på sin höjd lite promenerande (speciellt Malin far ut och går, jag är ännu latare så jag orkar knappt med det..:P) Okej, såå lata är vi väl inte som kag kanske får det att låta, man kan väl bara säga att vi inte direkt är såna som brukar fara ut och springa regelbundet..xD. Men idag tänkte vi försöka springa liite i alla fall!:P
2. Det regnar ute. Det går lite i perioder, men det regnar i alla fall.

Så på vår helt lediga tisdag tänker vi fara ut och springa i regnet. Nu måste ni väl hålla med om att det låter som ett lite konstigt sätt att fira sin lediga dag!?;D


Fotograferad i lördags. Bilden har inget med texten att göra, men den får lov att duga!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0