Sara - Sådär, nu var man tillbaka i skolan då!:P

För det var man tydligen inte om man inte var på Back to school-partyt igår. Men det var ju som tur
var både jag och Malin!;)

Tyvärr var jag alldeles uruslig med kameran. Jag orkade inte släpa med den stora och Malin har inte sin lilla här nu, så jag tog med min lilla. Men den är gammal och dålig så det är nästan inte ens lönt att försöka fota med den i dåligt ljus, bilderna blir faktiskt jättefula..:( Så inne på Santa Fé fotade jag inget alls, men på hemvägen tog vi i alla fall ett par bilder. Så att man skulle ha något att visa liksom.


Jag igår med vår vackra orangea halare på!:P Underbar bildkvalité, inte sant??


Malin med sin vackra halare på!:P


Jag och Malin är nöjda efter en rolig kväll. Och nöjda med att få fara hem och sova..;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0