Sara - Vilket väder!

Malin skrev i inlägget tidigare att det regnade på morgonen men att solen började skina sen senare. Och jag tänkte bara informera att så var det här på Brändö idag också!

Herregud vilket skyfall det var på förmiddagen, regnet smattrade så på taket att jag fick ont i huvudet (och det får jag inte så lätt) och det såg ut som vattenfall längs med väggarna. Och hur det var att gå i gången när Krister hade takluckorna öppna tänker jag inte ens tala om..! Och åskan mullrade på ganska rejält den också! 

Men sen mitt i allt slutade det regna, men molnen var fortfarande tjocka och grå så vi hoppades inte på fint väder för det.. Men ändå kom solen från efter kaffet, och då blev det ju riktigt varmt i växthusen! Ganska otroligt vad snabbt det kan ändra!

Jag hade inga passande bilder, så jag visar ännu två med vattendroppar i gräset, det kan ju symbolisera dagens regn!:) Vill ni se flera bilder jag tog samtidigt kan ni titta här eller här!







Kommentarer
Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: tack så mycket! :D

2011-05-23 @ 17:33:00
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: Jag har gått i ett musikinstitut o spelat klassisk musik som jag egentligen inte gillar. Jag har försökt komma igenom den sista kursen för att få slutbetyg därifrån, men inte haft tillräckligt med tid och motivation att öva på styckena för att kunna slutföra den. I höst vet jag inte heller var jag befinner mig, så därför sade jag upp min plats där. Lite trist känns det ju att ge upp allt det här, men jag vill ändå inte hålla på med något som jag inte riktigt trivs med. Så då blev det såhär :P Men pianospelandet fortsätter jag utan tvekan med, bara att jag nu får spela precis den musik jag vill :)

2011-05-23 @ 19:27:17
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0