Sara - Vilken underbar känsla....

...eller så INTE!

Just när jag var hos djuren så plockade jag ju gräs som vanligt. Och jag hittade en stor planta med maskrosor som jag tänkte att jag skulle ta till dom. Men gissa om det inte fanns fullt med små nässlor där också...

Så nu är typ hela mitt lillfinger på ena handen svullet och prickigt, här är en nytagen bild:



Det syns kanske inte så värst bra (speciellt inte på bilden..), men jag lovar att det känns! Duktigt Sara, det där var ju precis det min stackars hand behövde...:S

Jaja, det går väl över så småningom, jag får glädja mej över det!:)

 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ajaj, det är säkert inte så skönt det där! :S



Tack ska du ha! :D

2011-05-24 @ 19:00:04
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0