Sara - Vilken fågel föreställer bilden?

Nu gör jag det här till en egen kategori.

Meningen med den är inte bara att underhålla alla läsare (för såå intressant kanske det inte är..:P), utan mer ett sätt att "öva" fågelarter med Malin nu på sommarlovet när vi är på olika ställen. Så hela kategorin är i huvudsak tillägnad henne, men alla som vill får självklart gissa och kommentera!:)



Så i den här kategorin kommer jag alltid nu och då att ha fågelbilder, ibland "närbilder" och ibland bilder på långt håll.

Vet ni vad det här är för fågel?

Kommentarer
Postat av: Malin

sädesärla! den va enkel! :D den ha jag nu lärt mej :D

2011-05-17 @ 18:13:01
Postat av: Sara

Haha, vad duktig du är!:D



Får jag ha en sån här kategori för dej? Eller tycker du att de e en dålig idé...?



2011-05-17 @ 18:20:15
Postat av: Malin

hihi, de e nog braaa :P

2011-05-17 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0