Sara - Vägarna ser hemska ut!

I måndags (igår) när jag kom hem möttes jag av den här synen. Svarta sträck på vägen.

Det låter väl inte så farligt tycker kanske ni. Men när man ser mer svarta sträck än själva vägen tycker jag att det har gått för långt. Hela vägen mellan Brändö och Torsholma ser ut ungefär så här. Men undantag från några metrar här och var. Jo, strecken försvinner efter ett tag och så, men inte är det ju speciellt vackert!




Den här bilden är tagen just bredvid vår postlåda, och där vid vändplanen fanns det extra mycket sträck, och en av dom skyldiga kan man kanske säga...:P


Oj, ursäkta, fel bild! Lotta har så vitt jag vet inte varit med och skapat strecken..;)

Här kommer rätt bild:



Bucklig, söndrig, ful.. Troligtvis en av torsholma-pojkarna bil. För det är högst troligt deras fel att vägarna ser ut så här. Och så har dom säkert fått lite hjälp av brändö-pojkarna. Mamma och andra här i byn ha klaga på att det var sånt liv på nätterna i helgen, och resultatet syns nog tydligt.

Och som Marika, mamma till en pojke på sexan/sjuan, sa: "Jag sa att Tobias skulle komma hem vid tolv, men då sov jag ju redan så jag märkte inte att han inte kom hem. Men det var för att han hade somnat på Dennis soffa, och det var ju kanske lika bra..". Jaa, kanske de, eftersom han annars skulle ha varit med ute och åkt bil, och åka bil med Dennis är nog inte alltid så säkert...

Haha, och eftersom jag var borta hela helgen kan jag garantera att jag inte har vait med heller..!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0