Sara - Tokiga Fanny!

Igår lånade Fanny min kamera en stund (jag skulle ta ut Fonzie, så hon erbjöd sig att vakta den under tiden). Men "den fokuserade inte" klagade hon på, och då sa jag att det är för att objektivet är inställt på manuellt, men att hon kan ändra från "M" till"A" om hon vill.

Och så fotade hon en stund. Men när jag fick tillbaka kameran såg jag att det inte var det enda hon hade ändrat, hon hade också ändrat på "lägesratten" eller vad den nu heter från auto utan blixt till guideläget. Hon hade antagligen tänkt ändr atill auto, men kommit ett steg för långt och stannade på guideläget. Men uppenbarligen funkade det att fota så också, men Lotta och pappa skrattade nog en del när jag berättade det sen!:P

Så här blev den bästa bilden hon tog då:



Så helt tokigt blev ju inte resultatet fast Fanny var lite tokig!:P

Kommentarer
Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: Tack så mycket!

2011-05-29 @ 15:25:21
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0